søndag den 19. juni 2011

Om søndagsshopping...

I dag var vejret mildest talt noget omskifteligt. Så det var helt ok med en shoppingtur i Holbæk. Vi har længe haft brug for et større og bedre havebord til sommerhuset. Vi fik hurtigt købt både bord, stole og hynder.
Vi skulle også købe mere udstyr til vores krævende tv. Vi købte simpelthen et gammeldags "juletræ" (en gitterantenne) til taget. Faktisk en stort set magen til den vi hev ned for et par år siden ved overgangen til det digitale signal. Vel hjemme igen kastede Supersælgeren sig over antennen, mens jeg selv samlede havemøblerne. Aftensmaden blev indtaget udendørs i det nye møblement og, jeg ved næsten ikke om jeg tør skrive det, tv'et virker igen! Supersælgeren kunne næsten ikke få armene ned. Og godt for det, for hvem ved hvornår han skal rode med antennen igen.
Ja, JEG har altså brug for en stabil periode med Hr. Tv inden jeg helt tør tro på det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar