fredag den 11. november 2011

Om en øm pegefinger...

For et par uger siden købte jeg stort ind af vinterudstyr til pigerne: flyverdragter, støvler, termostøvler og elefanthuer. Alt sammen i Kvickly, da jeg synes, at deres mærke Friends er supergodt. Og specielt deres flyverdragter scorer højt i tests hvert år.
Nå, men alt faldt i god jord hos ungerne. Og næsten alt hos Supersælgeren. Han kunne dog bestemt ikke lide elefanthuerne. Og indrømmet, de var ikke de pæneste af slagsen, men praktiske og varme. Men da han jo ikke blander sig i børnenes tøj særlig ofte (læs: aldrig) måtte jeg jo hellere tage hans modemæssige indvendig alvorligt, og byttede derfor huerne.
Så fik jeg ellers travlt på strikkepindene, for Ældstetøsen frøs om halsen(!). Jeg startede på en halsedisse til hende i går og jeg hæftede ender her til formiddag. Nu er halsedissen vasket, tørret, prøvet af tøsen og klar til brug.
Jeg har strikket den i garnresterne (derfor striberne) fra den islandske vest jeg strikkede for nyligt.
Nu skal den vel så bare godkendes af Supersælgeren. Jeg gætter på, at den går glat igennem.
Ellers @!#$...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar