mandag den 3. oktober 2011

Om en historisk dag...

I dag blev den nye regering præsenteret. Og da jeg alligevel havde et ærinde i byen, tænkte jeg, at jeg ville tage ind til Amalienborg og se det ske.
Jeg ringede til min Hr Fader og vi tog derind sammen. Der var naturligvis en del mennesker og pressefolk, men vi fik en fin plads tids nok til at se ministrene ankomme. Nogen kom i Lexus, andre i Ellert og flere på cykel. Herligt! Vi så dem også komme glade og stolte ud af porten.
Jeg er overmåde tilfreds med den nye regering og stolt af, at jeg med min stemme har været med til at få det til at ske.
Tænk sig, Danmarks første kvindelige statsminister, den yngste minister nogensinde og den første minister med indvandrebaggrund.
Tillykke til dem og tillykke til os alle!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar