søndag den 11. december 2011

Om bortførelser...

I torsdags havde Supersælgeren jo fødselsdag. Vi fejrede ham en smule om morgenen med flag og sang. Gaven fra os havde han forlængst fået: et medlemskab af Copenhagen City Golfgolf samt frihed til en ugentlig spilledag.
Efter arbejde kørte vi ned til min Hr. Fader i Nyhavn, som jeg havde allieret mig med. Ca. en halv time efter vi var kommet, tog jeg mit overtøj på og sagde til Supersælgeren, at nu skulle vi gå. Han blev noget perpleks, men gik da med. Vi drejede rundt om hjørnet til Havnegade og gik et par hundrede meter indtil jeg sagde, at nu var vi der. Vi skulle spise middag på Tonys Restaurant i Havnegade. Et superfedt sted med lækkert mad. Her overrakte jeg ham min hjemmelavede ekstragave (som jeg afslørede et hjørne af på bloggen d. 9. november 2011): en kort med en broderet QR-kode med en personlig hilsen. På bagsiden var der lovning på en weekend uden børn i januar (venligst doneret af min Fru Moder).
Vi havde et par dejlige timer samme i dejlige omgivelser. Ungerne havde hygget sig med morfar i mens, de havde blandt andet bagt lækre croissanter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar