fredag den 23. december 2011

Om en færdig islænder...

I de sidste tre uger har jeg været besat af at strikke og har deraf strikket som besat. Det har nu medført at mit største strikkeprojekt ever er færdigt: en vaskeægte islandsk sweater i islandsk uld. Man er vel arkæolog.
Sweateren er blevet superfin og har været en fornøjelig udfordring at strikke.
Det eneste malurt i bægeret er, at jeg synes den er blevet en anelse kort på ærmerne. Men så kan jeg sgu lære at overholde strikkefastheden... Damn it!
Men jeg vil prøve at strække den lidt efter den obligatoriske (hånd)vask.
Hvad bliver så næste projekt? Jeg vil gerne strikke endnu en sweater, men kaster mig nok over et par sokker først.

Update 25/12-2011: Sweateren er nu håndvasket, strukket og tør. Og den blev sgu et par centimeter længere på ærmerne! Stor jubel!

2 kommentarer:

  1. Tillykke med sweateren, den er rigtig flot.
    Nu kan vi måske begynde at tale sammen igen!! :-)
    "ssss jeg tæller..", "øjeblik..", "vent lige lidt..", "jeg tæller stadig..."
    Måske er det næste et par sokker til mig?

    SvarSlet
  2. Jeg vil hellere strikke en tophue til dig. Med øreklapper, duller og Perumønster...
    Vil du stadig snakke sammen?

    SvarSlet