fredag den 9. december 2011

Om FFF (Flere Fine Fund)...

Vi overlevede sørme stormen i Solderup i dag! Faktisk var det ikke slemt overhovedet, vi brugte bare pingvinmetoden.
Nu tør jeg ikke udtale mig om andre dele af landet, men hvor jeg har færdes, har det altså været en storm i et glas vand (igen).
De sidste par dage har budt på flere fine fund. I går fandt jeg et ornamenteret teglstykke, som jeg tipper på er bygningsdekoration. Mine medsoldere fandt bunden af en glasgenstand, en fragmenteret perle og det fineste udskårne benstykke. I dag fandt jeg desuden nålen i høstakken. Det gør det altså bare en anelse sjovere, når der dukker noget op.
Nu er det weekend. Brændeovnen buldrer, rødvin er åbnet og snart steger gode bøffer på panden. Life is sweet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar