torsdag den 22. december 2011

Om exit med manér...

I dag var det sidste soldedag for mit vedkommende. I morgen er det definitivt slut for solderiet på Prøvestenen. Det er meningen, at soldet skal starte op i Ny Solderup(Metrovej) engang i det nye år. Ingen kan dog p.t. sige hvornår !?!
Vi nåede hvad vi skulle og det fejrede vi i dag med et besøg i en lokal pølsevogn med vokseværk, som vi har kørt forbi hver dag. Vi fik hver en flæskestegsandwich og spiste til vi svedte. Jeg skyllede naturligvis min ned med en congobajer.
I løbet af de sidste soldeminutter fandt jeg et af (det) fineste fund vi har gjort: en benkam formentligt brugt til hårpynt. Den har oprindeligt haft otte tænder, kun fire er bevaret.
Nu efterlader vi en mega beskidt skurvogn, hvor der er mudderaftryk allevegne.
Adjø Solderup og hello juleferie. Og derefter A-kasse, men det gider jeg ikke tænke på før næste år. Ha!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar