mandag den 3. oktober 2011

Om skolefotos...

For noget tid siden fik Ældstetøsen taget skolefotos for første gang. Nu har vi så fået billederne og jeg åbnede kuverten med bævende hænder. Ser hun sur og tvær ud? Kan man se en bussemand? Er tøjet snavset?
Nej nej og nej. Hun er simpelthen bedårende! Og gudskelov for det, for vi har nok en zillion kopier. Så kære familie, sig til og I skal få.
Og på klassebilledet, ALLE så fornuftige ud! Jeg mindes med gru mine gamle klassebilleder, der var altså nogle slemme nogen ind i mellem. Men der var vist også kun ét forsøg.
Så tak og lov for digitalfotografi. Jeg kan forestille mig, at det kræver en 40-50 forsøg at fotografere en børnehaveklasse. Tillige med en hulens masse tålmodighed.
Jeg skal nok ikke søge job som skolefotograf...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar