mandag den 30. maj 2011

Om at møde tidligt...

Jeg møder kl. 07.00 om morgenen. Står op 05.30 og kører hjemmefra kl. 06.20.
Indtil i dag har jeg altid nået at sige godmorgen til mine tøser. Men her til morgen kunne jeg ikke nænne at vække dem. De snorksov! Det har vist været en hård weekend for dem med både tivoli, cirkus og sommerhus på programmet. Så her til morgen måtte jeg nøjes med at kysse mine smukke, sovende børn farvel. Heldigvis kom Yngstetøsen ind i vores seng i løbet af natten. Det er SÅ hyggeligt. Når hun altså medbringer egen dyne og holder nallerne fra min. Det gjorde hun i nat, så alt var godt.
At møde tidligt betyder heldigvis også at jeg har tidligt fri. Jeg kan nå at hente tøserne (to forskellige steder) og være hjemme lidt over kl. 16. Det er rart.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar