fredag den 20. maj 2011

Om børnetegninger...

Jeg elsker børnetegninger. Og gudskelov for det, for jeg får mange. Rigtig mange, som i hver dag! Jeg er ikke utaknemmelig, slet ikke, blot overvældet. Jeg vil være ærlig og indrømme, at en del bliver arkiveret lodret. Diskret naturligvis. Mange bliver dog gemt i børnenes mapper og enkelte udvalgte eksemplarer bliver rammet ind og hængt op. Som min ældste datters værk "En familie der elsker hinanden". Jeg bliver bare så glad hver gang jeg ser på det. Hendes nye kreation har bestemt også potentiale: et portræt af hendes mor på arbejde. Jeg er iført hjelm (en udgave med indbygget lygte), står i udgravningen ved det kampestensfundament, som ganske rigtigt er blevet afdækket. Udgravningen er hegnet ind med kegler og der er tillige et vejarbejde-skilt. Det er altså meget godt klaret af en femårig, der end ikke har besøgt udgravningen, men kun set billeder!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar