mandag den 1. august 2011

Om at være i feriemode...

Nu har vi været hjemme fra vores tur til Jylland i over en uge. Og jeg har ikke blogget en eneste gang. Beklager, men jeg befinder mig i en alvorlig form for ferietilstand. Men nu løfter jeg sløret for hvad dagene er gået med. Vi startede med at køre ind til Norges ambassade i Amaliegade med en buket blomster og tanker til vort nabofolk.
Derefter kørte vi i sommerhus, hvor vi nu har været i en uges tid. Her har vi haft herligt vejr og nydt besøg af familie og venner. Der har også været masser af tid til at lave hjemmelavet solbærsaft, tid til at bage boller hver morgen og til simpelthen bare at tage den med ro. I går var vi i Sagnlandet Lejre, hvor pigerne prøvede at være arkæologer. Det var de gode til synes deres stolte mor.
Nu venter små tre børnefrie dage. Det bliver f**cking nice, for at bruge en ungdommelig vending. Det udnytter Supersælgeren og jeg til fulde, vi skal nemlig i biffen to gange på de tre dage. Herligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar