tirsdag den 16. august 2011

Om et usædvanligt himmelfænomen...

Det er naturligvis solen jeg mener. Den har godt nok været fraværende på det sidste, men nu er den her. For en stund siger metrologerne. I eftermiddag kommer skyerne. Det er også ok, bare der ikke kommer regn! Jeg er så træt af vand. Det bliver man, når man har tilbragt dagen i går i knæhøj mudder. Indrømmet, det skyldes faktisk ikke kun regn, men måske i højere grad vandspejlet, da vi p.t. graver omkring kote 0. Jeg har heldigvis muddersikker beklædning, men kors hvor er det hårdt at bevæge sig i. Så ingen gavekort til en mudderbehandling til mig tak! Men måske en chokoladebehandling?
Nu blev det da vist et halvgnavent indlæg og det var slet ikke meningen. For det har været en supermorgen. Jeg spiste morgenmad med mine to dejlige, glade piger som var i tøjet og med friseret hår inden jeg gik kl. 06.30. Tjekket siger jeg bare!
Og i dag bliver muligvis sidste dag i mudderbadet og så må jeg se, hvor jeg ender resten af august måned.
God dag til dig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar