tirsdag den 22. november 2011

Om konsekvenserne af tilfældigheder og Bloody Marys...

I aften for fjorten år siden mødte Supersælgeren og jeg hinanden.
En af mine gamle klassekammerater inviterede mig med til en fest hos en af hans nye klassekammerater. Det var Supersælgeren. Vi festede, gik i byen og drak en hulens masse Bloody Marys (yrdk!). Vi gik hjem sammen og morgenen derpå fik jeg hans telefonnummer. Det var nu ham der ringede et par dage efter og inviterede mig på hjemmelavet middag (kalkun med grøn pebersovs).
Under et år senere fik vi kat og flyttede i lejlighed i København. Siden er lejligheden skiftet ud med et lille hus og ditto lille sommerhus, kattebestanden er blevet udvidet, vi er blevet gift og to børn er kommet til.
Her til morgen gav jeg Supersælgeren et kram og kaldte ham min fjortenårige flirt. Han kvitterede med at kalde mig "sin første kone".
Men jeg beholder ham nok...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar