lørdag den 5. november 2011

Om ændrede opskrifter...

Nu er jeg færdig med den islandske vest til Ældstetøsen. Jeg kom dog på at ændre lidt i opskriften. Da jeg nærmede mig mønstret på bærestykket tænkte jeg, at jeg da ikke ville lave samme mønster igen (jeg har jo strikket denne vest før. I kradsuld). Så jeg gik på Nettet og fandt et sejt dødningehoved motiv, som jeg fik passet ind i opskriften. Det blev ret vellykket og Ældstetøsen er superglad for sin nye vest. Og den kradser ikke!
I det hele taget tror jeg, at Ældstetøsens garderobe skal tage en drejning væk fra det lyserøde og blomstrede. Jeg kan se, at mange af pigerne i hendes klasse er lidt mere "voksne" i tøjet. Og der må da egentlig også gerne være en tøjmæssig forskel på børnehavebørn og skolebørn. Så må hendes modeforladte mor til at tage sig lidt sammen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar