torsdag den 15. september 2011

Om en uventet drejning på muffinbageriet...

Jeg fik lyst til at bage noget lækkert til vores valgaften, hvor vi får min Hr. fader på besøg. Jeg bagte derfor en omgang bananmuffins og inspireret af snak i radioprogrammet Formiddag på 4' eren, lavede jeg dem til valg-muffins ved at påføre dem et rødt kryds i glasur.
Jeg sendte forøvrigt et billede af mine valg-muffins ind til radioprogrammet. Kort tid efter blev jeg ringet op af Kasper Friis fra DR Østjylland, der bad om tilladelse til at lægge billedet på nettet sammen med en opskrift. Det fik han.
Kort tid efter ringede han igen og ville have mig igennem i radioen. Det går jeg med på. De spurgte mig om lidt forskelligt. B.la. om man skal lægge noget i, at jeg har valgt et rødt kryds. Dertil svarede jeg, at det skal man :-)
Opskrift og billede kommer på nettet HER i løbet af i dag og kommer vist også på tekst-tv.
Jo jo!

Update: Så er opskriften såmænd kommet på tekst-tv s. 561.
Update #2: Opskriften kan nu ses på nettet HER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar