mandag den 11. juli 2011

Om dukkebørn...

Prøv lige at se mit lille dukkebarn! Hun er bare så dejlig. Lige for tiden har hun det med at komme ind til os om natten. Pludselig står hun ved sengekanten med sin dyne og vil sove hos os. Og der er altid plads i smørhullet til vores lille skat. Det er så hyggeligt synes jeg.
Nogle nætter har jeg faktisk haft lyst til at gå ind og snuppe en af dem med i seng. Og lur mig, om jeg ikke også har gjort det en gang eller to. Det er jo om at nyde tiden mens man har den, pludselig gider de jo ikke "de gamle" mere.

Nb: lige uden for billedet ligger den ene af vores katte og slænger sig. Det kan være, at det forklarer de natlige visitter: pladsen bliver for trang i Yngstetøsens seng. Men kom bare Søjde, der er masser af plads i mors og fars 180'er!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar