torsdag den 14. juli 2011

Om morgenvisitter...

Ældstetøsen har her på det sidste insisteret på at blive vækket, så hun kan spise morgenmad sammen med mig. Det er supersødt synes jeg. Personligt havde jeg uden tvivl valgt at sove den halve time længere.
Men bedst som vi sad og spiste morgenmad hørte vi et lille bank på vinduet. Og så sad der en sød lille musvit og spiste af den fuglekugle vi har hængende på ydersiden af ruden. Der plejer ikke at komme så mange fugle netop der. Muligvis fordi der fra tid til anden ligger en kat i vindueskarmen.
Så alt i alt en hyggelig morgen. Jeg er lidt spændt på dagen i udgravningen, for vejret står på regn, regn og atter regn. Jeg har faktisk lige modtaget en advarsel fra Dmi på mobilen om farligt vejr.
Ferie i morgen, ferie i morgen, ferie i morgen, ferie i morgen, ferie i morgen, ferie i morgen...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar