torsdag den 9. juni 2011

Om at fryse...

I går var der supervarmt og vindstille i Solderup. Jeg formåede endog at blive mildt skoldet på begge arme. I dag var vejret så sandeligt slået om. Det var koldt, regnede af og til og allerværst: det blæste en halv pelikan fra nord. Dette omskiftlige vejr gør det vanskeligt at påklæde sig det rigtige tøj. I dag havde jeg, som i går, bare ben i regnbukserne. Det blev på et tidspunkt for koldt, så jeg kapitulerede og iførte mig min mandlige kollegas lange underbukser i str. 2XL, som han havde efterladt sidst han var i Solderup.
Se, det varmede! Men nogen modepris vinder jeg vist ikke. Det sætter hængerøven og gylpen nok en stopper for. Indrømmet, jeg er praktiker frem for æstetiker.
Nu mangler jeg bare at fortælle Mads, at vi har delt underbukser.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar