lørdag den 18. juni 2011

Om loppemarkeder og så et dementi...

Allerførst om dementiet. Tv'et virker alligevel ikke. Vi har nu ført antennekablet ud gennem et hul i væggen i stedet for den midlertige løsning, ud af vinduet. Og så begyndte tv'et at smide signalet. Vi har prøvet alt og vi kan ikke ramme samme kvalitet som før. Jeg citerer Supersælgeren: "Jeg hader det!" Samt et utal af eder som jeg skal skåne jer for. På den igen.
Nå men, nu til lidt om loppemarkeder, som pigerne og jeg var på et af, mens alt stadig var godt mellem os og tv'et. Vi fik købt en masse nyttige og unyttige ting for en slik: bl.a. to sleichdyr, dukketøj, pixibøger, drikkedunke, citronpresser, to mus i et tekandehus (!), en miniatur sølvpokal, en fiskeuro og bogen "Den store Bastian". En gammel, skrækkelig bog om de grusomme ting, der kan ske for uartige børn. Jeg kan huske den fra min farmor og farfars hjem. Jeg kunne ikke lade den ligge og købte den derfor med hjem trods traumelignende minder. Pigerne gjorde store øjne, da jeg læste afsnittet op for dem om pigen der legede med tændstikker og brændte op, så kun de røde sko stod tilbage.
Muhahahaaa...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar