tirsdag den 28. juni 2011

Om overskud...

I dag har været en af de aftener, hvor Supersælgeren og jeg IKKE er faldet om på sofaen. Nej, vi har skam været i haven. Vi burde have klippet hæk, men i stedet kastede vi os over en af Supersælgerens kæpheste: ukrudt på terrassen. De foregående år har jeg undsluppet mig med et: "Det er da hyggeligt med lidt grønt på terrassen". Lidt ala min holdning til græsplænen. Men i år måtte jeg medgive, at bevoksningen muligvis var blevet en tand for grøn. Det kneb faktisk med at se fliserne. Men nu er terrassen fin!
Jeg lod mig rive med af den gode stemning og sagde henkastet: "Sikke en fin aften, vi burde lave et bål". Hvortil SS svarer: "Du og dine hyggebål, vi har bål dagen lang i sommerhuset". Bevares! Men han vil gerne være med til at drikke en kop kaffe med mig siger han. Det er vist med at sige ja tak. Og måske neje.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar