mandag den 20. juni 2011

Om podcasts...

"Har du slet ikke blogget i dag" spurgte Supersælgeren. Han er en trofast læser. Tak skat.
Men næh, det har været en hård dag i Solderup. Der var sådan set fint med fund. Jeg fandt bl.a. tre små knappenåle og formentlig en mønt. Men der var usædvanligt meget vind og larm derude, så jeg var godt kvæstet ved fyraften.
Men nu har roen sænket sig og jeg kan da godt smide et par ord om noget jeg holder meget af: at høre radio. Jeg hører radio dag og nat. Helst P4 om dagen og P1 om natten. Da jeg var noget yngre hørte jeg Sky Radio om natten. Det var på mit tv, som jeg havde fundet ud af at mørklægge. Senere hørte jeg i en lang årrække P1 på en radio med timer. Nu hører jeg podcasts på iPad'en. For det meste P1 programmer som Natursyn, Stedsans, Alle Tiders Historie og lignende. Jeg sover så dejligt til dem. En stor bivirkning ved at være inkarneret natradiolytter er dog, at jeg har ufatteligt svært ved at holde mig vågen til forelæsninger, foredrag m.v.
Om dagen foretrækker jeg P4 København (ja ja, kald mig bare mormor). Jeg kan godt lide lokalstoffet og den hyggeligt stemning.
I Solderup hører vi P3, Nova Fm og i den dur. De spiller ok musik, og heldigt for det, for de spiller de samme numre mange gange på en dag!
Nu vil jeg gå til køjs med en omgang "Natursyn". Godnat.
Ps: Supersælgeren er netop hjemvendt efter en løbetur og sagde at jeg skulle skrive det på bloggen. "Få din egen blog" svarede jeg frækt. Så kunne jeg læse med der og blive fuldstændigt opdateret på hans liv. Så kunne jeg læse, at han havde løbet 5,4 km på 7,2 minut pr km. Eller var det mon omvendt?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar