fredag den 24. juni 2011

Om et fint fund...

Allerførst vil jeg gerne erkende, at bloggen tilsyneladende er kommet til at handle mest om mit arbejdsliv i Solderup. Det er et resultat af, at det er en stor del af mit vågne liv. Og så synes jeg, at det er spændende at vise frem og er taknemmelig for, at jeg ikke er læge eller præst som kun i begrænset omfang kan tale om deres arbejde.
Dette er det første fuldtidsarbejde jeg har haft siden vi fik børn. Og selv om det er hårdt at få kabalen til at gå op, så er jeg superglad for det. Derfor er det også ærgeligt, at min ansættelse kun løber til 31. august. Nå, men jeg nyder det så længe det varer.
I dag fandt jeg dette fine fund. Vi mener, at det er et fragment af en støbeform. Jeg er usikker på materialet, men dateringen er formentlig slut 1600 tal eller 1700tallet.
Det var da en fin ting at gå på weekend på synes jeg. Nå ja, så fandt jeg også tre knappenåle. Jeg bliver jo snart kendt som "the needle woman". Altså på den ikke-narkoman-agtige måde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar